Финансови и административни услуги

НЕГУС АКАУНТИНГ СЪЛЮШЪНС предлага на своите клиенти някои допълнителни финансови и административни услуги, с които се стремим да улесним бизнеса и спестим време на клиента. Някои от тези услуги са:

  • Помощ при откриване на банкови сметки и електронно банкиране;
  • Управление на отношенията с клиенти – издаване и изпращане на фактури, следене на плащанията, помощ при забавени плащания, събиране на вземания от клиенти;
  • Плащане на фактури към доставчици, плащане на заплати и осигуровки на персонала;
  • Съхранение на документи;
  • Виртуален офис – ползване на представителен адрес, телефон и секретарски услуги, отговаряне на обаждания, получаване и изпращане на факс и други подобни.

Екипът на НЕГУС АКАУНТИНГ СЪЛЮШЪНС цени времето на своите клиенти и затова всички предлагани услуги могат да бъдат извършвани по електронен път, плащанията могат да бъдат извършвани по банков път, с което спестяваме време за посещения в офиса и срещи на живо.